דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עשרה צעדים להצלחה 

מאת    [ 19/11/2005 ]

מילים במאמר: 531   [ נצפה 7448 פעמים ]

עשרה צעדים להצלחה


"לא יכולתי לחכות להצלחה , אז צעדתי קדימה בלעדיה " (ג'ונתן ווינטרס)
אם אתה רוצה בהצלחה, במוקדם או במאוחר, אתה צריך לנקוט פעולה להשיג אותה.
לעתים אנו מנסים לתזמן הצלחה. אנו מנסים לתכנן אותה לזמן מאוחר יותר: אחרי שנקנה בית, אחרי שנקבל העלאה, או שאנו אומרים "יום אחד".

זה לא עובד כך בחיים. בעצם כל יום הוא היום המושלם לעשות את הדבר הנכון, להגשים את חלומותיך, לנקוט פעולה, להתחיל. השאלה היא "איך"? שואלים תמיד היכן להתחיל ואיך לנקוט פעולה. אדם מבוגר לא רוצה לקבל החלטה פתאומית, החלטה ללא מחשבה מעמיקה.
להלן עשרה צעדים הטובים ביותר ליצירת החיים שאתה באמת רוצה:

1. הבהרת החלום. חלום בגדול, חלום לעתים קרובות ותמיד בצבעים טבעיים! דמיין את הבעיות, את התועלות, את הכישורים שתצטרך ואת האנשים שתפגוש לאורך הדרך. חלום לעתים קרובות בפרטים מלאים.

2. הכן תכנית מהי עלות התכנית שלך. איך תגשים אותו? כמה זמן צריך להגשימו? מי יעזור לך להגיע לשם? איך תעמוד בפני האתגרים? איך תעבור את כל המכשולים ואיך תהיה האדם שאתה צריך להיות כדי להשיג את מטרותיך?

3. הושט יד להשיג. אנו חיים בזמן מדהים. אפשר לכתוב, לפקסס, לשלוח דואר אלקטרוני,
כמעט לכל אחד עלי אדמות. התייעץ עם מומחים. דבר עם אנשים שכבר השיגו את מה שאתה רוצה להשיג. מצליחנים אמיתיים בדרך כלל שמחים להראות לאחרים את הדרך. הרם טלפון: אתה רוצה להשיג - אתה צריך לבקש.

4. ספר לאחרים. אין תחליף לזה שתדבר על חלומותיך. אמירת הדברים הופכת אותן לעוצמתיות. דבר על המקום שאתה רוצה להגיע אליו, מה שאתה רוצה לעשות ומה שאתה תהיה. התועלת היא, שאתה תגלה מי האנשים שיעזרו לך לאורך הדרך.

5. נקוט פעולה. לא משנה מה החלום שלך, יש צעד שאתה כבר יכול לנקוט היום. אם אתה רציני , יש מישהו שאתה יכול לצלצל אליו או לכתוב לו, יש ספר שאתה יכול לקרוא או פעולה כלשהי שתעלה אותך על הדרך. סטיבן שפילברג חמק הרבה לסרטים כמתבגר , רק כדי להסתכל מסביב.

6. קנה יומן לקביעת מועד סופי. המתנה יכולה להיות מסוכנת, כי אם נפספס את מועד היעד, אנו עלולים לחשוב ש"נכשלנו". נשמע שיגעון, אבל לעתים אנו מספרים לעצמנו דברים משוגעים. יותר חשוב, שמועדי יעד בונים מסגרת ונותנים מפה למעקב . השתמש ביומן לאתגר את עצמך.

7. סלק הפרעות. זו מסגרת קשה ותירוץ חביב ל "כמעט הצלחתי". מצליחנים מסלקים הפרעות של החיים. שלב שליחויות, האצל סמכויות, שכור אנשים לעשות דברים שאתה לא רוצה לעשות. פשט את החיים ולעולם אל תבזבז זמן .

8. השקע בחכמה. מצליחנים מבינים שהחלומות שלהם דורשים השקעה של זמן, כסף, או אנרגיה, והם מוכנים לשלם את המחיר. לא משנה מה החלום שלך, הוא ידרוש סיכון מסוים והשקעה מסוימת. תשקיע!

9. צור מרווח להצלחה. כולנו עושים משהו בכל דקה ובכל יום, ולהביא לכך שחלומותינו יתגשמו, נדרשות מספר התאמות. בין אם זו התאמת לוח זמנים, פיננסים, או שימוש באנרגיה, תצטרך לפנות מקום להצלחה.

10. עשה לך רב (מאמן). בין אם אתה שוכר מדריך מקצועי, או מוצא מומחה מקומי, למצליחנים יש מאמן.יש מעט מאד הצלחות "תוצרת עצמית". כולנו צריכים מישהו שיאמין בנו, מישהו שיעודד, יאתגר וימחא כפיים. פתח יחסים קרובים עם מאמן שיכול להראות לך את הדרך לחלומותיך!

הצלחה אינה מקרית. היא תמיד תוצאה של מאמצינו העילאיים. היא תוצאה של השקעת זמן, אנרגיה, מחשבה זהירה ועבודה קשה. היא תוצאה של נקיטת פעולה, של להתחיל, עשיית טעויות, למידה מהן, וניסיון שוב. אין זמן טוב יותר מלהתחיל היום .



בני ישראלי, M.B.A, מנהל שיווק, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב